اهداف ما از بازنویسی محتوا چیست؟

۶۲ بازديد


ممکن است از خود بپرسید، آیا ارزش صرف این مقدار زمان برای بازنویسی این محتوا را دارد؟ وقتی می توانید محتوای جدیدی ایجاد کنید، بازنویسی محتوا چه فایده ای دارد؟ در ادامه مطلب ما به این سوالات پاسخ خواهیم داد و اهدافی را برای بازنویسی محتوا ارائه خواهیم کرد.

ترافیک وب را افزایش دهید

بازنویسی مطالب باعث بروز رسانی مطالب قدیمی در سایت ما می شود و همین کافی است تا نبض مثبتی به گوگل بفرستد و به محتوای شما اعتبار بیشتری بدهد. با بازنویسی محتوا، بازدیدکنندگان بیشتری با شما آشنا می شوند و ترافیک سایت شما بسیار افزایش می یابد.

صرفه جویی در زمان و هزینه

زیرا نیازی به یافتن موضوع جدید و اتلاف وقت برای جستجو و تحقیق و در نهایت نوشتن مطالب جدید نیست. اگر محتوای وب سایت خود را به شرکت های مختلف برون سپاری می کنید، به این معنی است که نیازی به ثبت سفارش جدید ندارید و می توانید مطالب قدیمی را بازنویسی کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

آخرین مطالب

امروزه با سرعت پیشرفت علم و فناوری، بی فایده بودن محتوای قدیمی اصلاً غیرممکن نیست. بازنویسی محتوا به به روز نگه داشتن محتوای قدیمی و جلوگیری از ناپدید شدن آن کمک می کند. به عنوان مثال، اگر مقاله ای در مورد الگوریتم ها و موتورهای جستجوی گوگل منتشر می کنید، حتماً آن را بازنویسی کنید زیرا گوگل دائماً در الگوریتم های خود تغییراتی ایجاد می کند و عملکرد آنها را بهبود می بخشد.

مزایای بازنویسی محتوا چیست؟

بازنویسی محتوا مزایای مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

مدیریت زمان یکی از مهم ترین مشکلاتی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند. برای نوشتن یک مقاله جدید، سازنده محتوا نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی، یافتن موضوع، نوشتن مقاله و موارد دیگر دارد. این فرآیند زمان زیادی را از تولیدکننده محتوا می گیرد و گاهی ممکن است موضوعات جدیدی کشف نشود. در این صورت بازنویسی محتوا بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا در کمترین زمان می توانید به محتوای قبلی جان تازه ای بدهید و آن را به محتوای جدید تبدیل کنید. به خصوص در مواقعی که محتوای زیادی تولید می شود و ذهن نویسنده خسته می شود.

محصول مستمر و متداول در کسب و کار روزانه در یک فضای کاملا رقابتی است، اگر همیشه در مقابل مردم نباشید به راحتی فراموش خواهید شد. بنابراین لازم است به طور مرتب تولید و منتشر شود تا از عقب نشینی جلوگیری شود. نوشتن محتوا به شما کمک می کند تا به سرعت محتوا تولید کنید و مخاطبان خود را دوباره با محتوای قدیمی و نامربوط جذب کنید.

استفاده از محتوا در قالب های دیگر تصور کنید محتوای متنی کامل و جامعی در مورد موضوعی نوشته اید. اکنون می توانید همان محتوا را به ویدیو تبدیل کرده و در شبکه های اجتماعی قرار دهید، آن را به فایل پادکست تبدیل کنید و یا در قالب یک اینفوگرافیک جامع در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. وقتی محتوا را به شیوه ای متفاوت ارائه می کنید، می تواند تأثیر آن را افزایش دهد و با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کند.

بهبود و به‌روزرسانی محتوا اگر مدت زیادی از انتشار محتوا گذشته باشد، اطلاعات موجود در آن ممکن است قدیمی باشد یا در معرض تغییر باشد. با بازنویسی محتوا، شما اساسا محتوای خود را بر اساس اخبار، آمار و اطلاعات به آخرین نسخه به روز می کنید و اگر کاربری از آن بازدید کند، همچنان می تواند از آن استفاده کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.