همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو

۶۱ بازديد


با نزدیک شدن به سال نو، همه در تلاش هستند تا تغییراتی در خانه و ظاهر خود ایجاد کنند. خرید لباس نو، چیزهای نو برای خانه و بهبود وضعیت پوست و مو از سنت های قدیمی این روزهاست. یکی از این کارها مراقبت از وضعیت ابروها است. بسیاری از خانم هایی که به دلیل اشتباهات زیبایی، افزایش سن، تصادفات رانندگی یا دلایل دیگر، تمام یا بخشی از ابروهای خود را از دست داده اند، این روزها به فکر بازگرداندن ابروهای خود هستند. این کار به افزایش زیبایی و اعتماد به نفس خان ها کمک می کند. یکی از راه های اصلاح فرم ابروها میکروبلیدینگ ابرو است. در این مقاله آموزشگاه و آکادمی خانه عروس همه چیز را در مورد این تکنیک یاد خواهیم گرفت.

میکروبلیدینگ چیست و از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟

میکروبلیدینگ یکی از خلاقانه ترین روش های زیبایی ابرو است. این یک روش دائمی و کم تهاجمی است که باعث می شود ابروهای شما پرتر و زیباتر به نظر برسند. در این روش خراش های کوچک با تیغه های کوچک ایجاد می شود. سپس برش ها با رنگدانه پر می شوند تا ظاهر موهای ابرو روی پوست ایجاد شود. این روش طبیعی به نظر می رسد. اگر نمی خواهید ابروهای خود را خالکوبی کنید و می خواهید کمی از موهای خود را انجام دهید، این یک گزینه عالی است.

در این روش، تکنسین با استفاده از ابزارهای خاصی به چشمان شما حالت می دهد تا صاف و زیبا شوند. در واقع از یک تیغه دستی با 10 تا 12 سوزن برای ایجاد بریدگی های کوچک در پوست استفاده می کنند. این به این دلیل است که رنگدانه در لوله تجمع می یابد. شکل تیغه به گونه ای است که در انتها محل برش شبیه مژه واقعی است. این روش برای افرادی که مژه های نازک، محو و پرپشت دارند مناسب است.

قرار ملاقات با یک مشاوره شروع می شود که در آن در مورد شکل و رنگ ابروهای خود صحبت می کنید. سپس صورت شما کشیده می شود، شکل آن مشخص می شود و روند شروع می شود. اولین جلسه ممکن است دو ساعت طول بکشد، اما نوبت دوم 4 تا 6 هفته پس از بیهوشی پوست طول می کشد.

تفاوت میکروبلیدینگ و هاشور چیست؟

صاف کردن ابرو یکی دیگر از انواع میکروبلیدینگ است. اما به جای ابزار چند لبه از ابزار تک لبه برای برش های دقیق استفاده می شود. روش کار در هر دو روش یکسان است. رنگدانه اضافه شده به برش های تیغه به موهای ابرو ظاهری کاملا طبیعی می دهد. این نوع میکروبلیدینگ برای افرادی که به طور طبیعی ابروهای پرتر دارند در نظر گرفته شده است. اما می خواهند کمی شکل را تغییر دهند، بهتر می شود. تکنیک هش به تکنسین امکان می دهد دقیق تر باشد.

تفاوت بین میکروبلیدینگ و تاتو ابرو چیست؟

خالکوبی ابرو شبیه خالکوبی بدن است. به این ترتیب سوزن به عمق پوست رفته و جوهر را به زیر آن تزریق می کند. این روش تا چند سال پیش طرفداران زیادی داشت; اما امروزه افراد زیادی به آن علاقه ندارند. تفاوت اصلی این دو روش استفاده از جوهر به جای رنگدانه است.

علاوه بر این، با خالکوبی، ساعات کار طولانی تر است و گاهی اوقات چندین سال طول می کشد. در حین میکروبلیدینگ فقط لایه سطحی پوست خراشیده می شود و رنگدانه نیز پس از مدتی محو می شود. یکی از دلایلی که مردم میروبلیدینگ را به خالکوبی ترجیح می دهند این است که خالکوبی طبیعی نیست. همچنین با گذشت زمان تغییر رنگ داده و جلوه ای ناخوشایند ایجاد می کند.

تفاوت سایه ابرو (میکرو شیدینگ) و میکروبلیدینگ چیست؟

هدف از سایه زدن ابرو، پرتر نشان دادن ابروها است. این روش مانند پر کردن ابرو با مداد است. با این تفاوت که ماندگاری سایه ابرو بسیار بیشتر از مداد است. در این روش نیز مانند میکروبلیدینگ ابرو از تزریق رنگدانه روی سطح استفاده می شود. تفاوت این دو روش در نوع سوزن و ساخت آن است.

سوزن سایه چشم گرد و تیز است. در این روش به جای ایجاد ابرو، نقاط کوچکی روی ابرو ایجاد می شود، بنابراین وقتی فردی به ابرو نگاه می کند، به نظر می رسد که سایه خطوط دیگر روی پوست می افتد. این روش برای افرادی مناسب است که ابروهای پری دارند و می خواهند تنها بخشی از آن را سایه بزنند. همچنین این روش بیشتر برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب است. زیرا در پوست های چرب و حساس ماندگاری بیشتری دارد. علاوه بر این، باعث تحریک، حساسیت و التهاب نمی شود.

نتیجه گرفتن از میکروبلیدینگ ابرو چقدر طول می کشد؟

اثرات میکروبلیدینگ فوری است. پوست ممکن است بلافاصله پس از انجام این تکنیک کمی قرمز و حساس باشد. اما بلافاصله رفع می شود و نتیجه کار قابل مشاهده است. البته به دلیل باقی ماندن رنگدانه ها، ابروها ممکن است در ابتدا کمی تیره به نظر برسند، اما با بهبود پوست و محو شدن رنگدانه ها، ابروهای شما طبیعی تر به نظر می رسند.

لازم و ضروری است بعد از مدتی برای اصلاح ابرو به آرایشگاه بروید. در این جلسه ابروهای شما به دقت بررسی می شوند تا فضاهای باقی مانده پر شود و رنگدانه ها تنظیم شوند.

فرآیند میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ بسیار ساده است. با یک مشاوره شروع می شود، جایی که شما با آرایشگر در مورد سبک مورد نظر خود صحبت می کنید. سپس یک کرم موضعی برای کاهش درد استفاده می شود. پس از بیهوشی، متخصص بیهوشی با استفاده از مداد و ابزار مخصوص، تصویر نهایی چشم شما را روی صورت شما می کشد. این ابزار می تواند خط کش های مخصوص باشد یا یک نخ مخصوص وارد شده به رنگ باشد.

پس از تایید فرم نهایی ابروهای خود، از شما خواسته می شود تا زمانی که آرایشگر کار خود را شروع می کند، به آرامی روی تخت دراز بکشید. در این روش خراش هایی روی هر ابرو ایجاد می شود و رنگدانه ها اضافه می شود. در نهایت رنگ اضافی حذف شده و کار شما تمام می شود. این فرآیند از شروع تا پایان ممکن است کمتر از دو ساعت طول بکشد. پس از آن، باید 4 تا 6 هفته بعد برای قرار ملاقات دوم تعیین کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.