مباني تبليغات كليكي در ديجيتال ماركتينگ

۴۶۲ بازديد

آيا تا به حال به افرادي كه در مغازه ها مي مانند و تراكت تبليغاتي پخش مي كنند توجه كرده ايد؟ آيا تا به حال آن برگه را ا آن ها گرفته ايد و به متن تبليغاتي آن توجه كرده ايد؟ آيا براي شما پيش آمده است كه نظر كودكتان به عروسك متحرك در عابر پياده جلب شده است ك شما را كشان كشان به آن مغازه ببرد؟ اين شكل از تراكت پخش كردن و زا عروسك گرداني نيز يك نوع تبليغ است.

جايگاه هاست وردپرس در ميان سرويس هاي ميزباني

قطعا شما نيز بار ها به وسيله ي اين افراد به مغازه اي كه تبليغ آن را مي كنند رفته ايد اما خب اين روز ها اين شكل تبليغ كمي كم رنگ شده است زيرا شكل هاي تبليغات عوض شده اند و علاوه بر آن اين نوع تبليغ براي همه ي كسب و كار ها مناسب نيست. قطعا مي دانيد كه اين روز ها بيش تر كسب و كار ها اينترنتي است و برخي كار ها اصلا مغازه و فروشگاهي ندارند كه به اين شكل تبليغ كنند. حال چاره چيست؟ با ما همراه باشيد تا در رابطه با مباني تبليغات كليكي در ديجيتال ماركتينگ با يك ديگر صحبت كنيم.

كاربر را به مشتري تبديل كنيد .

ار آن جايي كه بيش تر كسب و كار ها اينترنتي شده است شما نمي توانيد عابر را به مشتري تبديل كنيد شما بايد به كمك تبليغاتي كه انجام مي دهيد كاربر را به مشتري تبديل كنيد.  ما امروز مباني تبليغات كليكي در ديجيتال ماركتينگ را به شما آموزش مي دهيم. شما مي توانيد با امكاناتي كه در اختيار داريد براي كسب و كار خود تبليغ كنيد.

براي اين نوع خريد و فروش معمولا كاربر واژه ي را تحت عنوان كلمه ي كليدي در مرور گر گوگل سرچ مي كند و گوگل نيز چندين سايت را كه در اين زمينه فعاليت مي كنند را بالا مي آورد و فرد مورد نظر وارد سايت مي شود و از خدمات آن سايت بهره مند مي شود و يا اين كه كالاي مورد نظر خود را خريداري مي كند.

نكته اي كه در بخش مهم است كه شما به عنوان صاحب كار دو كار را انجام بدهيد. اولين كار اين است كه به براي كار خود هزينه كنيد و با پرداخت مبلغي از گوگل بخواهيد كه سايت شما را در رديف هاي بالا نشان دهد و يا اين كه به صورت اصولي توليد محتوا انجام دهيد . در رابطه با توليد محتوا در بخش بعد مفصل تر صحبت مي كنيم.

چه كسي برنده ي مزايده مي شود

ما در اين بخش به مكانيزم تبليغات كليكي مي پردازيم. در اين بخش خدمتتان عرض مي كنيم كه چه اتفاق هايي مي افتد تا يك سايت در رده هاي بالاي صفحه گوشي و يا لپ تاب كاربر قرار گيرد. لازم به ذكر است كه در رديف هاي اول قرار گرفتن نيز به همين راحتي ها نيست و شما بايد در يك مكانيزه مانند مزايده شركت كنيد.  اگر قصد شركت كردن در اين مزايده را داريد بايد دو مرحله را انجام بدهيد.

  • ثبت نام
  • ايجاد حساب كاربري

شما با ايجاد حساب كاربري وارد سايتي مي شود كه شبيه به يك كمپين است و در آن تمامي محصولات و خدمات قرار مي گيرند . در اين جا است كلمات كليدي و توليد محتوا اهميت خود را نشان مي دهد. چنان چه شما به صورت اصولي و دقيق كار توليد محتواي خود را انجام بدهيد زماني كه كاربر كلمه ي مورد نظر را سرچ مي كند مزايده اتفاق مي افتد و هر كلمه اي كه به پلتفرم نزديك تر باشد انتخاب مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.